26 sierpnia 2015

Pies w sztuce- Benia!

W wolnych chwilach lubię sobie trochę porysować, pomalować lub po prostu coś stworzyć np. biżuterię. Moim ulubionym tematem są zwierzęta w tym psy. Bardzo często pojawiają się one na moich obrazach, torbach, koszulkach i innych rzeczach które robię. W pierwszym poście zatytułowanym "Pies w sztuce" zaprezentuję wszystkie moje prace plastyczne których bohaterką jest Benia. Chociaż maluję od dziecka to tak na poważnie wzięłam się za to dopiero w wakacje 2014r. więc nie będzie ich zbyt dużo.

 
Obraz w formacie A4 malowany farbami akrylowymi i bejcą na desce.

Świąteczna Benia. Obraz w formacie A4 malowany farbami akrylowymi i bejcą na desce. 
 

Mój pierwszy portret Beni wykonany ołówkiem. Rysowałam go na szybko i na próbę więc jest niedopracowany. Jednym słowem portret jest nieudany, ale miałam zamieścić wszystkie prace z Benią więc muszę go dodać ;)

Drugi ołówkowy portret zdecydowanie bardziej mi się podoba. Jednak to jeszcze nie jest to co chcę osiągnąć. Żeby nie było tak pięknie to oczywiście musiałam zepsuć tło...no cóż do trzech razy sztuka, mam nadzieję, że kolejny będzie udany :)


Biżuterie mam na razie nie z kompletu. Wisior inny, kolczyki inne ale najważniejsze, że z Benią ;) Muszę sobie w końcu zrobić jakiś porządny komplet.


Jeżeli spodobały Ci się moje prace i chciałbyś obejrzeć ich więcej, zajrzyj na moją stronę Artistic world :)

2 komentarze:

  1. Masz talent! Rozwijaj go dalej, bo warto. :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ale talent! Te rzeczy są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń